به بهانه خوش آمد گویی


 

 





آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    امیر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1392/1/4/0 و 14:16 دقیقه ارسال شده.

    سلام خیلی متن ها ی زیبا و ملموسی دارید خدا خیرتون بده اینجوری دردای جوونا هم میشه حل کرد اگه عمل بشه کرد
    فکر میکنید بشه عمل کرد سرکار خانم میرشکاری
    مثلا من این مشکلا رو دارم و زندگیمو نابود کرده 1 دست کم میگیرم خودمو 2خودمو مقایسه میکنم با دوستام
    3 زود رنجم و احساساتی و نابود شدم
    حالم از خودم بهم میخوره لطفا مدینه فاضله نسازید برام عمل میخام راهی هست ؟ ممنون میشم بدادم برسید مرسی

    امیر می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/8/27/6 و 18:30 دقیقه ارسال شده.

    سلام ویژه به خانوم میرشکاری چون همکار هستیم ،امروز با وبلاگتون آشنا شدم مطالبتون جالب و خوندنیه،موفق باشید.

    ایوب می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/5/14/6 و 18:37 دقیقه ارسال شده.

    سلام

    بایک غزلی ساده به روزم
    ای کاش بیایی و بخوانی

    هستیا می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1391/4/24/6 و 1:45 دقیقه ارسال شده.

    salam khayli matnhaye jalabi bod dost dashti be veblage manam sar bezan

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: